سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله و اتصالات پولیکا مهراس کویر

لوله و اتصالات فاضلابی مهراس کویر 

لوله و اتصالات فاضلابی مهراس کویر

 

 

شرکت مهراس کویر نامی معتبر در بازار لوله های برقی نسوز ساختمانی بوده و به تازگی اقدام به تولید و عرضه  لوله و اتصالات فاضلابی صنعت ساختمان با کیفیتی مطلوب و قیمت مناسب کرده است.

برخی ویژگی های شاخص لوله و اتصالات فاضلابی مهراس کویر :

 

  1. لوله های UPVC مهراس کویر به طور چشمگیری وزن پایینی داشته که از لحاظ ایمنی، موضوع مهمی محسوب می شود. امکان حمل و نقل آسان، آسیب های کاری را به حداقل رسانده و نصب آن را راحت میکند. یک فرد می تواند به راحتی دو لوله 6 متری را با اندازه 110 را حمل کند، ولی قادر به حمل همان لوله از جنس آهن را نخواهد داشت.
  2. لوله های یو پی وی سی مهراس کویر از لحاظ مقاومت  در برابر ضربه های احتمالی جز رتبه های برتر است.
  3. یک مزیت مهم برای هر لوله ، آب بندی اتصالات آن است. اتصالات یو پی وی سی مهراس کویر با عمق دخول مناسب، نصب سریعی داشته و استفاده از چسب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  4. علاوه بر مزایای ممتاز ذکر شده برای لوله و اتصالات پولیکا یو پی وی سی مهراس کویر ، قیمت بسیار مناسب آنها رقیب جدی برای سایر برندها خواهد بود.
  5. مساله مقاومت شیمیایی تنها هنگامی مطرح می شود که محیط های غیرعادی وجود داشته و یا از لوله برای انتقال مواد شیمیایی استفاده شود. PVC در برابر بسیاری از الکل ها، روغن ها ، اسیدها ، بازها و سایر مواد صنعتی مقاوم است. برای کارهای معمول آبرسانی، لوله های UPVC کاملا در برابر مواد شیمیایی موجود در خاک ( برای سطح خارجی ) و آب ( برای قسمت داخلی ) مقاوم و به صرفه هستند. لوله های پلیکا upvc نارسانای جریان الکتریکی بوده و در برابر واکنش های شیمیایی ناشی از اسید ها، باز ها و نمک ها که منجر به خوردگی در فلزات شده، مقاوم هستند.